گپ و گویش بندرعباسی

زبُن بندری اَدست اَرفتن ....حالا سینگو دِگه خرچنگ اَبودن

گپ و گویش بندرعباسی

زبُن بندری اَدست اَرفتن ....حالا سینگو دِگه خرچنگ اَبودن

غایَه ی هیشـِن


اگه تـُدی زنون چادر نو و رنگ روشن نَ سَر خُ شُکه و چوکون همه نعلین نُو نَ پا و جومه ی نُو نَگَر 

اگه تُدی خُندُغ نَ شهرن دَس پا خُ جَم بُکُنی که غایه ی هیشن



| عکاس : عبدالمطلب ازلی پور

نظرات 5 + ارسال نظر
محمد 1391/11/21 ساعت 09:02 ق.ظ

عالین وبلاگت کاکا
ممنون که گپ و کدیمی بندر ننشتی.
اداما هادا

هادی سهیلی 1392/03/29 ساعت 05:28 ب.ظ http://chrbsh.blogfa.com

موفق باشید

ممنون

یادش بخیر لوتی.
یه زمانی مد هسته

یادش بخیر ولی هنوزا هم هستی

وااااااااااااااااای خدا من عاشق وبت شدم..
کلا من عاشق جنوبم ..مخصوصا بندر....
دوس دارم زودتر بیام ...
لینکت کردم اساسییییییییییییییییییییییی

ممنون بابت نظرت. لطف داری.

دریا 1393/09/18 ساعت 11:44 ب.ظ http://eshkeleng.blogfa.com

چکک دلم وا هیشن

انشالله هیش خوم دعوتت اکنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد