گپ و گویش بندرعباسی

زبُن بندری اَدست اَرفتن ....حالا سینگو دِگه خرچنگ اَبودن

گپ و گویش بندرعباسی

زبُن بندری اَدست اَرفتن ....حالا سینگو دِگه خرچنگ اَبودن

فانوس دریایی لارک


فانوس دریایی جزیره لارک

عکاس : حمید ترخان
نظرات 2 + ارسال نظر
مریم 1392/01/08 ساعت 02:43 ق.ظ

با این عکسای زشتت ابروی بندرعباسو بردی.........این چی بود کوچه پس کوچه های بندرعباس...نون چمچمو چیه ........من 20ساله بندرم نا حالا همچین چیزی ندیده بودم

شما بیست ساله بندری ، ولی من از بدو تولد در بندر بودم .
در خانواده‌ای کاملاً بندری به دنیا اومدم و ...
باید تفاوتی در دید شما و من نسبت به بندرعباس وجود داشته باشه و این خیلی عادیه .
در مورد بردن آبرو! باید بگم که سخت در اشتباهید ، این ها فرهنگ مردم بندرعباسه که شما اون رو بد پیش خودتون برداشت میکنید و جزو زشتی ها میدونید ....
کمی در مورد این موضوع تجدید نظر کنید بهتره ...

ببیییییین از نظر مااااااا خیلیییییییییییییی هم خوشکل همه عکسات...ماهایی که شمالی هستیم و عاشق بندر میفهمییم این عکسا چیه...
عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

ممنون بابت نظرت. لطف داری.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد